Cotia – переможець шостого сезону освітньо-стипендійної програми CIG R&D LAB у Львівській політехніці

Tech StartUp School Львівської політехніки
Команда Cotia

У Львівській політехніці відбувся фінал шостого сезону освітньо-стипендійної програми CIG R&D LAB. Переможцями, як уже повідомляли, стали команди Cotia і GrainSens.

У Tech StartUp School Університету поспілкувалися з Андрієм Михайлівим – лідером команди проєкту Cotia. Це перший у світі розумний ошийник на основі штучного інтелекту для комунікації з котом.

– Розкажіть про команду та підтримку.

– Я спершу був сам, але зрозумів, що команда потрібна. Після невеликої співбесіди до команди приєдналися Іра, Софія та Максим – студенти Львівської політехніки.

Першим кроком власне був вибір назви, і власне пестливо-зменшувальне слово від «кіт» нею і стало, плюс воно підходить девізу Cotia – clever cat collar.

Потім ми зібралися на тімбілдинг, де зрозуміли, що у нас багато спільного, що власне й дало нам впевненість в успіху співпраці. На завершення ми уклали командний договір, за яким працюємо й донині. Ми зрозуміли, що нам потрібен фрілансер, щоб зробити мінімально робочий макет ошийника та перші схеми мікроконтролера. Тож я звернувся до шкільного викладача Андрія Чубатого з гуртка програмування у «Станції юних техніків» з Тернополя, який познайомив нас з Олегом, який швидко взявся до роботи і приєднався до команди, незважаючи на підготовку до НМТ. Саме Олег розробив 2 прототипи.

– Назвіть проблеми, які долали під час запуску стартапу.

– Перші проблеми ми долали доволі швидко, на щастя, довготривала робота на базі Львівської політехніки спростила багато питань. Cotia мав мінімальні зміни від грудня, де найрадикальніша – це назва.

Зимою багато акселераторів, фондів активно приймали наші заявки, але було дуже складно вибитись у лідери. Все змінилося весною, коли Олег продемонстрував перший прототип. Сьогодні наша діяльність – це паралельне навчання в акселераторах та співпраця з інвесторами.

– Які у вас плани?

– Загалом плани у нас є і на роки, але в короткостроковій перспективі – це розбити роботу на брендинг і на бета-прототип – 10 екземплярів для продажу. Ми робимо собі рекламу, готуючись до краудфаундингу, та спрацюємо з інвесторами.

– Як ви працювали з Фондом Черновецького?

– Ключова наша робота – це менторські сесії у пана Вадима Роговського. Він допоміг нам виточитись у робочий механізм. Також ми співпрацювали з командою Tech StartUp School і самонавчалися.

До речі, команда Cotia перемогла також у фіналі конкурсу студентських стартапів Student Startup Battle від стартап-інкубатора YEP і поїде презентувати свою ідею на стартап-конференцію Slush у Фінляндію в листопаді.