Міжнародний досвід вирішення конфліктів

1. Загальна інформація

Тип програми за змістом: загальна короткострокова програма

Форма навчання: змішана (очна та дистанційна)

Обсяг програми: 1 кредит ЄКТС

Мова(и) викладання: українська

Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма: Застосування міжнародного досвіду вирішення конфліктів

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму

  • знання законодавства;
  • професійні знання: знання правових,  організаційних, психологічних засад вирішення конфліктів

Укладач(і) програми

Подольчак Назар Юрійович, завідувач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», доктор економічних наук,  професор, e-mail: nazar_podolchak@yahoo.com

Білик Олена Іванівна, порфесор кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», кандидат економічних, e-mail:olena.bilyk@gmail.com

Яремко Ірина Ігорівна, доцент кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», кандидат економічних наук, e-mail: iryna.i.yaremko@lpnu.ua.

2. Загальна мета

створення умов для формування громадянських та соціальних компетентностей здобувачів освіти, що передбачає виявлення ними конфліктологічної компетентності, вмінь і навичок вирішення конфліктів мирним шляхом, ненасильницької поведінки та громадянської позиції

3. Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання:

  • сутності та видів конфліктів;
  • історія та види корпоративних конфліктів; розмежування та історія методів медіації, фасилітації діалогу, переговорів;
  • види конфліктів в компанії
  • види та особливості переговорів у конфлікті;
  • надати базові теоретичні знання з конфліктології;
  • ознайомити з основними засадами миробудування.

уміння:

  • застосовувати методів корпоративного управління у вирішенні конфліктів;
  • функціональні ролі в діалозі;
  • застосування методів управління конфлікатими

навички:

  • прийняття рішеннь в умовах конфліку;
  • набуття компетентності медіатора, перемовника та фасилітатора діалогу;
  • робота зі складними ситуаціями в переговорах;
  • набуття компетентностей маніпуляції в переговорах;
  • професійні навички фасилітатора діалогу, медіатора та перемовника

4. Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)

Навчання здійснюється у формі тренінгів, які включають проведення он-лайн лекцій з використанням інтерактивних презентацій, консультативних форумів та тематичних дискусій

5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання

Назви вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які здійснюватиметься дистанційне навчання із зазначенням посилання (вебадреси): програмний додаток для відеоконференцій Zoom - https://zoom.us/ru-ru/meetings.html

Назва дистанційного етапу/модуля

Тема 1. Історія та джерела виникнення корпоративних конфліктів.

Тема 2. Протиправне поглинання та рейдерство в країнах близького та далекого зарубіжжя

Тема 3. Конфлікт корпоративних інтересів та запобігання рейдерству і корпоративному шантажу

Тема 4. Специфіка конфліктів на публічній службі

Тема 5. Основні підходи до вирішення конфліктів.

Тема 6. Правові рамки для вирішення конфліктів

Тема 7. Методи запобігання конфліктів

6. Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю

Критерії оцінювання та їх питома вага у  підсумковій оцінці (%)

відвідування занять - 100 %

Форма підсумкового контролю: письмовий іспит та захист підсумкової роботи