Комунікація та взаємодія

1. Загальна інформація

Шифр програми: ЗК-3/22

Тип програми за змістом: загальна короткострокова програма

Форма навчання: очна (денна) або дистанційна (в режимі реального часу)

Цільова група: державні службовці категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування IV-VII категорії посад, депутати місцевих рад

Найменування замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою: Національне агентство з питань державної служби

Обсяг програми: 1 кредит ЄКТС

Тривалість програми та організація навчання: 3 робочих дні

Мова(и) викладання: українська

Напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма: комунікація та взаємодія

Перелік професійних компетенцій, на підвищення рівня яких спрямовано програму

  • знання законодавства;
  • командна робота та взаємодія;
  • прийняття ефективних рішень;
  • впровадження та сприйняття змін;
  • цифрова грамотність

Укладач(і) програми

Подольчак Назар Юрійович, завідувач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», доктор економічних наук,  професор, e-mail: nazar_podolchak@yahoo.com

Білик Олена Іванівна, професор кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», доктор з державного управління, e-mail:olena.i.bilyk@lpnu.ua

Яремко Ірина Ігорівна, доцент кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», кандидат економічних наук, e-mail: iryna.i.yaremko@lpnu.ua;

2. Загальна мета

розвиток комунікативних компетенцій публічних службовців, систематизація знань та навичок щодо взаємодії з громадянським суспільством

3. Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання:

  • змісту нормативно-правових актів регулювання комунікації та взаємодії органів влади з громадськістю;
  • механізмів, сучасних підходів та організаційних форм побудови комунікаційної політики та взаємодії в системі органів місцевого самоврядування та публічному управлінні;
  • функціональної спрямованості методів та інструментів комунікативної взаємодії органів публічного управління й місцевого самоврядування з громадськими інститутами та бізнесом.

уміння:

  • визначати проблеми та застосування навиків для розв’язання складних завдань  у сфері комунікації та взаємодії в системі органів місцевого самоврядування;
  • оцінювати та аналізувати вплив комунікативної діяльності органів публічної влади при реалізації ними управлінських рішень для громадського суспільства;
  • встановлювати існуючі проблемні складові в  комунікаційних технологіях та методах взаємодії органів влади і громадянського суспільства;
  • аналізувати  принципи побудови державної політики в системі комунікаційних технологій та взаємовідносинах  між органами місцевого самоврядування й публічної влади з громадянським суспільством;
  • застосовувати оцінні й аналітичні методи в процесах встановлення ефективності впровадженої у практику системи комунікацій та взаємозв’язків.

навички:

  • вибору адекватного (дієвого) для конкретної ситуації виду і форми  комунікативної діяльності та взаємодій в межах владних повноважень органу публічного управління;
  • використання інноваційних інструментальних засобів в існуючих комунікаційних технологіях та системах взаємодій в публічному управлінні й органами місцевого самоврядування;
  • добору адаптивних для кризових соціально- економічних умов та процесів реформації механізмів та методів комунікативної взаємодії органів влади й місцевого самоврядування з громадським суспільством, інституційним середовищем.

4. Викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять)

Навчання здійснюється у формі тренінгів, які включають проведення лекцій з використанням інтерактивних презентацій, консультативних форумів, тематичних дискусій й практичних робіт. Курс навчання передбачає самостійну роботу слухачів.

5. Ресурсне забезпечення дистанційного навчання

Назви вебплатформи, вебсайту, електронної навчальної системи із зазначенням посилання (вебадреси), на основі яких забезпечуються процеси проведення дистанційного навчання: *програмний додаток для відеоконференцій Zoom - https://zoom.us/ru-ru/meetings.html

Назва дистанційного етапу/модуля

Тема 1. Комунікаційні технології та методи взаємодії у сфері державного публічного управління.

Тема 2. Комунікативний інструментарій й засоби взаємодії органів державної влади з громадським суспільством.

Тема 3. Інформаційно-аналітична складова    комунікаційних технологій та методів взаємодії в  системі публічного управління.

Тема 4. Критерії компетентності державного службовця в параметрах сучасних комунікацій та взаємодій.

Тема 5. Комунікативна політика в органах державної влади та сфері місцевого самоврядування.

Тема 6. Аналітична оцінка ефективності комунікацій  в публічному управлінні та взаємодії влади і громадськості.

Тема 7. Комунікативні механізми формування позитивного іміджу органів публічного управління.

Тема 8. Напрями розвитку комунікаційних технологій та методів взаємодії органів влади і громадянського суспільства.

6. Оцінювання і форми поточного, підсумкового контролю

Критерії оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%)

проходження дистанційного навчання  (відвідування занять ) - 40%;

самостійна робота – 20 %;

підсумковий контроль – 40%.

Документ про підвищення кваліфікації видається слухачам, які в процесі  вивчення короткострокової програми отримали не менше ніж 60 % за системою оцінювання ЄКТС, обчислених за питомою вагою наведених критеріїв оцінювання (підсумковий контроль обов’язковий)

Форма підсумкового контролю: Письмове тестування

Приєднані файли
Програма: Комунікація та взаємодія219.75 КБ