БАКАЛАВР 1 курс (на основі ПЗСО) |
Освітня програма |
Перелік конкурсних предметів (вступних іспитів, творчих конкурсів) |
Мінімальні кількості балів для допуску до участі в конкурсі | |
Код |
Назва спеціальності |
|||
Конкурсні пропозиції 2023 | ||||
191 | Архітектура та містобудування | «Архітектура та містобудування» |
Творчий конкурс Етап 1: Рисунок архітектурної деталі; Етап 2: Креслення |
124 |
022 |
Дизайн | «Дизайн середовища» |
Творчий конкурс Етап 1: Рисунок голови натурника; Етап 2: Живопис |
124 |
023 |
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» |
Творчий конкурс Етап 1: Рисунок гіпсового зліпка голови; Етап 2: Живопис |
124 |
БАКАЛАВР 2-3 курс (на основі НРК5) |
Освітня програма |
Перелік конкурсних предметів (вступних іспитів, творчих конкурсів)
|
Мінімальні кількості балів для допуску до участі в конкурсі | |
Код |
Назва спеціальності |
|||
Конкурсні пропозиції 2023 | ||||
191 | Архітектура та містобудування | «Архітектура та містобудування» | Вступний іспит (творчий конкурс) | |
124 | ||||
022 | Дизайн | «Дизайн середовища» |
Вступний іспит (творчий конкурс) |
|
124 | ||||
023 | Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» |
Вступний іспит (творчий конкурс) |
|
124 | ||||
МАГІСТР 1 курс (на основі НРК6 або НРК7) |
Освітня програма |
Перелік конкурсних предметів (вступних іспитів, творчих конкурсів) |
Мінімальні кількості балів для допуску до участі в конкурсі | |
Код |
Назва спеціальності |
|||
Конкурсні пропозиції 2023 | ||||
191 | Архітектура та містобудування | «Архітектура будівель і споруд» |
|
|
«Містобудування» |
|
|
||
«Дизайн архітектурного середовища» |
|
|
||
«Реставрація пам’яток архітектури та містобудування і реконструкція об’єктів архітектури» |
|
|
||
022 | Дизайн | «Дизайн середовища» |
|
|
023 | Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | «Реставрація творів мистецтв (реставрація творів мистецтв з каменю)» |
|
|