«Як зробити навчання в університеті продуктивнішим?»: думки студентів Львівської політехніки

Ольга Мацьків, Центр комунікацій Львівської політехніки
фасад головного корпусу Політехніки

Ігор Микода, студент Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології:
«Доповненням до навчання стала б офіційна програма стажування за кордоном»

Передусім я б удосконалив програму деяких спеціальностей для підвищення рівня практичних навичок та розуміння професії із середини. Також важливим чинником є мотивація. Я б хотів, щоб зустрічі зі спікерами відбувалися частіше. І нехай би це були люди з різних галузей. Окрім цього, багато моїх колег мріють випробувати свої сили в чужоземних компаніях, тому гарним доповненням до навчання в нашому університеті стала б офіційна програма стажування за кордоном.

Марія Велика, студентка Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій:
«Якнайбільше практики й роботи в командах»

Найкращий варіант – орієнтуватися на роботодавців, комунікувати з ними, разом розробляти навчальні програми й давати багато практики. Тоді, ще навчаючись в університеті, студенти розумітимуть, якими навичками вони володітимуть після його закінчення, а що потрібно буде довчити. Моя порада для покращення якості навчання – якнайбільше практики й роботи в командах.

Дарій Величко, студент Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології:
«Від викладачів хотілося б більше ентузіазму»

Із особистого досвіду скажу: часто практичних справді замало. Буває, що на два-три лекційних заняття припадає одне практичне. Окрім цього, інколи викладачі не надто зацікавлені навчальним процесом. Від них хотілося б більше ентузіазму й нових підходів до викладу матеріалу.

Олександр Николяк, магістр Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій, студент Інституту права, психології та інноваційної освіти:
«Якість навчання покращується через побудову ефективної корпоративної культури в університеті»

Дуже часто якість процесу – це не про вдосконалення класичних методів викладання, а про впровадження абсолютно нових, використання свіжих способів комунікації між викладачами та студентами. У теперішній час цифрові технології та соціальні мережі в навчанні можуть дуже допомогти. Також вважаю, що зменшення теорії та збільшення практики дасть змогу молодим фахівцям бути готовими до нових умов сучасного світу. І, безумовно, якість навчання покращується через побудову ефективної корпоративної культури в університеті.

Марія Велика Дарій Величко Олександр Николяк