Підготовка до вступу та ЗНО

Гуртки Малої технічної академії

 

Як студенти кафедри МПА залік складали: в ІНЕМ успішно застосовують методи неформальної освіти

27 грудня 2018, 09:01
Ніна Рубаха, студентка четвертого курсу ІНЕМ

Як сприяти тому, щоб студенти поспішали на залік не від страху запізнитися, а з палкого інтересу – добре знають на кафедрі менеджменту персоналу та адміністрування викладачі. Тут методи неформальної освіти успішно застосовують уже досить давно.

Під диктовку писати конспекти лекцій, а потім вивчати їх напам’ять, аби нічого не пропустити на підсумковій роботі – це, звісно, круто, але лише за мірками минулого століття. Сучасний динамічний світ потребує синтезу швидкого реагування на зміни та когнітивних навичок, формування яких можна досягти шляхом нестандартних освітніх методик.

Завдяки заступниці завідувача з виховної роботи й комунікацій із студентами та вступниками, старшій викладачці Роксолані Винничук та її неординарному погляду на навчальний процес, дисципліна «Розвиток персоналу організації» стала курсом, що конкретно спрямований на розвиток студентів групи УП-41. І, як підсумок, на залік студенти самотужки організували тренінги для Обласного учнівського парламенту. Тематичний асортимент заходу цікавий і актуальний – «Мистецтво маніпуляції», «Розвиток комунікацій», «Фінансова грамотність» і навіть «Сексуальне виховання».

А тепер конкретніше – про що ж говорили і що робили?

Кажуть, слова часто бувають сильніші за будь-яку зброю. Як же ними користуватися, щоб відчути цю силу? Навички ефективної комунікації розвивали так: дарували один одному гарний настрій, аналізували деформацію інформації у просторі, влаштовували невербальні етюди та розвіювали стереотипні канони, наголошуючи на праві існування думки кожного.

Згідно статистичних досліджень, рівень фінансової грамотності українців гірший, ніж у жителів Зімбабве. Відсутність альтернативних джерел доходу, кредити терміном у вічність та покупки на суму всієї зарплатні в Чорну п’ятницю – все це наслідки власної нераціональної бюджетної політики. Тож ми ставали фінансово освіченими спільно – вчилися витрачати менше, розподіляли доходи та витрати, аналізували боргові пастки.

Відійшовши за рамки інформації перших сторінок google про маніпуляцію як жахливу річ, прокачали скіли свого внутрішнього ляльковика, що координує всі рухи маріонеток. Подолати маніпуляцію чи цілком убезпечити себе від будьяких її проявів – неможливо, а ось навчитися маніпулювати ніколи не пізно. А якщо оволодіти цим таємничим мистецтвом, то можна влаштувати все так, щоб людина сама мріала це зробити.

У Радянському Союзі сексу не було, а піонерів приносив лелека. Мовчанка стосовно цієї теми й досі характерна для пострадянського простору. Та ми наважились і заговорили, адже сексуальне виховання – це не просто розмова на тему «звідки беруться діти». Це, насамперед, особисті стосунки, статеве дозрівання, безпечний секс, захворювання, що передаються статевим шляхом, різновиди і правила користування контрацептивами та гендерна ідентичність.

Досвід організування тренінгів для нас, майбутніх HR-ів, і вже невдовзі випускників кафедри МПА, стане вагомим аргументом на користь персонального резюме. Наші викладачі, хоч і не Хогвартські маги, проте точно знають, як стандартні формальні речі трансформувати у неформальні та цікаві, налаштувавши студента на креативний навчальний процес.

Наш супер-залік відбувся! Студенти четвертого курсу з дисципліни «Розвиток персоналу організацій» підготували тренінги з розвитку комунікацій, мистецтва маніпуляцій, фінансової грамотності і навіть сексуального виховання для підлітків. У гості до нас завітали учні з Обласного учнівського парламенту (дякуємо Іванові Винничуку за допомогу) і ми всі разом вчилися та бавилися. Пишаюсь вами безмежно! Друзі, ставайте вже в чергу за цими класними майбутніми HR-ами.